Оплата і доставка

Головна > Оплата і доставка

Дорогі Клієнти!


Перш ніж зробити замовлення, ознайомтеся, будь ласка, з основними правилами і умовами роботи Інтернет-магазину Дизайн-студії SPONOMA.


Оформлення замовлення
При оформленні замовлення в Кошику, обов'язково заповнюйте всі поля, особливо уважно - адресу і телефон (бажано мобільний).

Мінімальної суми замовлення на сайті немає, але в разі великого замовлення Ми із задоволенням надамо Вам індивідуальну знижку!

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення суми оплати. Оплата проводитися в гривнях, для замовлень із Росії або інших країн - у доларах США за чинним готівковим курсом на момент оплати.


Оплата
В Україні: Ви можете сплатити рахунок як фізична особа через касу або термінал ПриватБанку (послуги банку становлять 0.5%) або готівкою в нашій студії в Києві (Позняки). Вибрати зручний варіант оплати можна при оформленні замовлення.

Росія та інші країни: Ви можете оплатити замовлення за допомогою однієї з систем грошових переказів: Western Union, Юністрім, Золота Корона або Контакт

Зроблене Вами замовлення знаходиться в резерві 3 дні, після закінчення цього терміну резерв із замовлення знімається. У разі затримки з оплатою рахунку, прохання повідомити про це за електронною адресою: design@sponoma.com.ua або за телефонами +38 (097) 706-16-44, +38 (066) 990-11-72, ми продовжимо термін резерву на необхідний для оплати час.

Всі замовлення відправляються тільки після 100% оплати.


Доставка
Ми здійснюємо збірку і відправку Вашого замовлення протягом 1-2 днів після зарахування грошових коштів.

У Києві Ви можете отримати своє замовлення:
1. Особисто в нашій студії на Позняках.
2. У найближчому відділенні Нової Пошти* http://novaposhta.ua

По Україні:
1. У найближчому відділенні Нової Пошти* http://novaposhta.ua
* - Доставка Новою Поштою здійснюється лише за умови 100% передоплати вартості товарів на банківську карту.

У Росії:
1. У найближчому відділенні Пошти Росії
https://www.pochta.ru Термін доставки посилок по РФ становить 14-18 днів, залежно від регіону.
* - Доставка Поштою Росії здійснюється тільки за умови 100% передоплати вартості товарів через систему грошових переказів.


Обмін і повернення
Товар неналежної якості повинен бути повернений безпосередньо в момент доставки, у своїй оригінальній упаковці. Кількість одиниць в упаковці має відповідати початковій кількості (наприклад, якщо Ви замовляли набір свічок, прохання повертати його цілком, незважаючи на те, що одна зі свічок не бракована). Оплата транспортних послуг за повернення товару здійснюється замовником у момент оформлення повернення.

Просимо Вас не намагатися самостійно ремонтувати пошкоджені товари.

Потерті, подряпані, зламані, вироби не приймаються (за винятком виробничого браку).